18 October 2008

Catatan Masa Terbaik


aku blk kg. 2 hari itulah sb aku tak sempat nk update aku punya blog... aku blk tanpa diduga, disebabkan keta bini bos aku nak kena tarik, aku diarah untuk bawak lari dan sorok keta itu, hahaha, aku terus bwk blk kg, menyelam sambil minum air katakan, bukannya takder tempat lain nak disorokan tapi aku sengaja buat blk kg. bleh gak aku jumpa mak n adek aku kat kg.... blk free kan... semua ditaja oleh budu cap penyepak cikgu rahman.... huhuhu...
aku balik ke kl dengan moto... moto tu aku buat blk sblm raya lagi, tapi lom bwk ke kl lagi, kalau ikutkan huuuhuuu letih woooo naik moto dari kb ke kl, masa terbaik aku bleh catat kat litar kb - kl:

kota bharu to kuala krai = 40minit
kuala krai to gua musang = 50minit
gua musang to kuala lipis = 1jam 30minit

kuala lipis to raub = 45minit (Cuaca hujan lebat)
raub to bentong = 30minit(Cuaca hujan Renyai2)
bentong(karak highway) to gombak = 35minit (Cuaca Hujan lebat)
(saper yang bleh catat rekod macam aku tu?)

itu catatan rekod dengan motor 135cc kebawah tau, bukan catatan masa dengan keta lagi tu..

nak tau jumlahnya lu darab, bahagi, tolak, tambah sendiri... aku ni dahler fail dalam subjek matematik nihhh...
naik kebatu punggung aku... dah ler basah kuyup.. kecut semua aku punya anggota badan.. hahaha
sampai2 jer aku terus update blog, ngantuk n letih ni, chow chin chie....

No comments: